zondag 1 mei 2011

21Days: TEN

Ik heb tien dagen geen dierlijke producten gegeten of gedronken, ik heb tien dagen geen gluten binnen gekregen, ik heb niks met toegevoegde suikers naar binnen gewerkt, er is nog geen enkel kopje koffie naar binnen gegaan en ik heb slechts aan alcohol geroken (ik moet toch weten of de wijn die ik in het restaurant schenk goed is!)

Wat dat betreft ben ik best wel trots, want hiervoor at en dronk ik bijna dagelijks al deze dingen wel. Met mate, maar toch.

Inmiddels is die periode van de maand aangebroken en OMG, ik heb het bijna niet meer. Normaal slik ik heel erg veel ibuprofen om de pijn te verdrukken. Want AU! Gelukkig is het (nog) niet zo erg als andere keren (waar ik zo bang voor was, omdat ik dan met 600mg ibuprofen nog steeds verga van de pijn!). Normaal functioneren echter, is uitgesloten.

Maar ik probeer er het beste van te maken, heb vanmorgen zelfs gewoon 5K hardgelopen, wel iets minder hard dan de afgelopen dagen, maar dat maakt niet uit. Ik heb gelopen en dat is wat vandaag telt.

What did I eat?
8.00u Citroenwater
8.30u Smoothie met aalbes, framboos, amandelmelk en spinazie (GEEN aanrader!)
12.00u Crunchy Granola met soja yoghurt, goji bes en appel
15.00u Puur vruchtensap
16.30u MEGA salade met enorme hoeveelheid pindasaus
20.00u Appel & Avocade salade
22.00u Glutenvrije crackers
24.00u Notenmelange

Photobucket
Touch of Asia salad
Benodigdheden:
Handje gemengde sla
Avocado
Paddestoelen melange
Taugé
Bosui
Rode ui
Peultjes

Snij ingredienten, bak de paddestoelen en taugé heel eventjes aan en serveer met homemade pindasaus. Hoe je dat maakt? Onbewerkte pinda's in de blender, heel eventjes op het vuur met wat kokosmelk, op smaak brengen met cayennepeper et voila!

Liefs,

8 opmerkingen:

  1. Oewwwwwwwh! Dat ziet er ECHT lekker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na het zoveelste detox-bericht haak ik nu officieel af als lezer van deze blog...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Annemerel,

    Goed dat je het vol houdt! De mensen die afhaken om te lezen moeten het lekker zelf weten maar je berichten zijn nog steeds leuk om te lezen

    hou vol

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent al bijna op de helft!! Ik moet eerlijk zeggen, ik heb echt bewondering voor je dat je dit kan volhouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Anoniem: your loss.

    Annemerel, wat knap dat je het volhoudt! Ik vind het ook erg leuk om die receptjes te zien, ik denk dat ik er binnenkort eens een paar uit probeer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. you go girl. enne goed te horen dat je er fitter van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die receptjes juist heel leuk en inspirerend. Een leuke toevoeging aan je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het juist leuk om het te lezen, met name de recepten!
    Waar haal je die vandaan? Het ziet er echt lekker uit!
    Ik ben zelf sinds een aantal maanden aan het minderen met vlees eten, niet alleen omdat ik al bijna moet overgeven als ik aan het slachten van dieren denk etc maar ik vind het ook niet lekker meer..
    De laatste tijd maak ik dus steeds meer vegetarische gerechten dus ik ga die van jou zeker opslaan ;)

    Liefs, Samm

    BeantwoordenVerwijderen