zondag 3 april 2011

OUTFIT: Red Blood

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ik ben gelukkig met m'n rode broekje. Het maakt een outfit die ik bijna dagelijks draag (op m'n werk) gewoon compleet anders. De broek die ik op m'n werk draag is precies hetzelfde, maar dan in het zwart, maar echt.. met m'n rode broek ben ik een totaal ander persoon. Althans, dat zie IK als ik in de spiegel kijk.

What I'm wearing: Jeans Blue Blood, Shirt ZARA, Jasje Acne, Laarsjes H&M, Zonnebril Carrera, Sieraden Tiffany's

Liefs,

25 opmerkingen:

  1. Ik vind het wel lef hebben, zo'n kleur broek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige rode broek, ik ga ook eens snel opzoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suuuper mooi. En ook mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Staat je goed, je hebt echt jaloersmakende benen (slank en lang!)! Heel fashionable deze outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Géweldige outfit alleen zou ik iets mattere zwarte leren laarsjes gekozen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind jouw jasje ook heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoere jeans en jasje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk! Je doet altijd zo echt je eigen ding, trends maar dan wél op z'n Annemerels! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit en mooie broek. Ik vind alleen dat shirtje zo'n stukje in je broek niet mooi, zag dat eerder bij een ander outfitje ook al.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat tof zeg! Nu wil ik ook een rode broek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk! En mooi ook, die rode broek met de bruine zonnebril. Ik zou snel geneigd zijn heel matchy matchy voor een zwarte zonnebril te gaan, terwijl deze bruine eigenlijk veel mooier staat denk ik zo! Wat moet je trouwens aan op je werk? Hebben jullie geen werkkleding?
    x Aniek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind de setting van je fashionfoto's zo niet passend dat het juist weer schattig wordt. Die plantenbakken, verkeersdrempel en schuurtjes op de achtergrond!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het staat GEWELDIG!
    Veel aandoen hoor! :)

    Verder wou ik nog kwijt dat ik echt heel veel respect heb voor hoe jij je blog al zo lang netjes bij blijft houden. Wat een discipline, het laat zien dat je er echt plezier in hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En o ja, je had je who-the-hell-does-she-think-she-is-tekstje veranderd, maar daardoor staat er nu: 'Ik geniet ik intens...' ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. super leuke outfit! ik heb daarnaast een vraagje. jou foto's zijn altijd zo mooi uitgelijnd met je tekst, zowel de horizontale als verticale fotos. hoe pas je dit aan in blogger? dankje alvast voor je antwoord!

    BeantwoordenVerwijderen