vrijdag 29 april 2011

LOVE: Royal Fairytale


Hoewel mijn hart toch net iets sneller gaat kloppen bij het zien van de ondeugende Prince Harry, zou ik ook heus niet gelijk nee tegen Prince William zeggen, of nu ja gezegd hebben, want een rol als Camilla Parker Bowles zie ik toch niet helemaal zitten.

Ik zat dan ook vanaf kwart over elf vanmorgen met een grote pot thee en m'n lunch alvast binnen handbereik op de bank voor de TV. Ik kreeg al tranen in m'n ogen bij het zien van Kate en d'r jurk die in de auto gepropt werden.

De muziek was prachtig en gaf dat heerlijke Britse Koningshuis filmidee, de jurk was stunning, Kate was prachtig, evenals zusje Pippa en mama Carole. Oh en dat broertje van Kate, James, mag mij ook best wel een verhaaltje voor het slapen  voorlezen (ik googlede hem en verschillende bronnen zeggen dat hij homoseksueel is, iemand die daar het fijne van weet, kan ik gelijk stoppen met dromen zeg maar..).

Harry werd iedere keer precies in beeld gebracht als hij extra Goofy keek (of is dat gewoon zijn enige uitdrukking), oh en dan die vijf seconden waarin William Kate iets gaf wat leek op een knipoog..

Op dit moment heeft de balkonscène nog niet plaatsgevonden.. Ik hoop dat ik die nog meemaken, want ik mag straks naar m'n werk, maar ik vertrouw erop dat die scène ook nog wel tot in den treuren herhaald zal worden..

En hebben jullie ook gekeken? Wat vonden jullie van de jurk? Ook tranen bij jullie?

Liefs,

12 opmerkingen:

  1. Ik vond het prachtig! Jurk is zeer gracieus en wat een jaloersmakende taille heeft Kate!

    PS. Het is herhaalD in je laatste alinea!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zeker gekeken! En de jurk is echt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb niet gekeken. ik zie het vanavond wel op het journaal. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely stunning! Ze was schitterend! What more can we say???

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb ook voor de buis gezeten sinds 11.15 vanochtend! Wat was het mooi zeg, wat een mooie plechtigheid, en een fantastische jurk! Vind Kate sowieso helemaal een leuke, mooie meid. Kortom geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. we hadden het tijdens ons werkoverleg meer over de bruiloft die we niet konden zien dan het werk maar goed.. toen ik thuis was kon ik nog net de balkonscene zien. en dat stukje wat je hierboven laat zien vind ik echt het allerleukste! zooo ondeugend!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De jurk, de sfeer, de liefde, need I say more ?!

    Ik vond echt leuk om te kijken!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik heb wel gekeken maar vond het stiekem een beetje één grote poppenkast. :$

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb stiekem ook gekeken, maar eigenlijk omdat ik toch echt wel benieuwt was naar de jurk. En wat was die mooi zeg! Ik kreeg er helemaal kriebels van, dat zou ik ook wel willen. Helaas had ik geen tijd meer om alles af te kijken, maar ik zal vast nog wel wat beelden terug kunnen zien (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zat ook te kijken. Van 9 tot 2, echt erg. Haha! Ik herinner me als klein meisje nog naar het huwelijk van Charles en Diana te kijken, dus deze kon ook niet ontbreken hé! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond de jurk wel mooi maar wel een beetje oubollig, met al dat kant. Ze is nog geen 30, en van een 'merk' als McQueen had ik wel iets hippers verwacht. Maar evengoed, ze zag er prachtig uit, het is ook gewoon een hele mooie vrouw. Maar die kussen op het balkon? Kom op, een beetje passie! Ze moeten nog maar eens even YouTuben op de zoenen van Maxima en Alex..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Yes... en wat voor een fairytale!
    Heerlijk om naar te kijken, alle gasten, de kerk, koets, auto's, de koninklijke gasten.. en dan natuurlijk William en Kate. Ik vond de jurk heel erg mooi, elegant, modern en traditioneel tegelijk.

    BeantwoordenVerwijderen