dinsdag 15 maart 2011

TUNE TUESDAY: Winning Theme

De afspeellijst die ik zondag tijdens de halve marathon luisterde was natuurlijk iets langer dan deze tien nummers... maar het verschil tussen deze nummers en de rest, is dat ik het moment dat ik deze nummers hoorde nog kan herinneren, ik kreeg er namelijk een soort van euforische energie van. Walk On van U2, sleepte me door de zeventiende kilometer heen, Glee's versie van Time of my life zorgde er voor dat ik net na de start veel te hard van start ging. Met Rolling in the deep zette ik de eindsprint in en finishte ik uiteindelijk ook.

Het is een ratjetoe, een mix in de ruimste zin van het woord. Maar eh, ook zonder hen had ik het niet gered.

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Liberty Walk zit ook altijd in mijn hardloopmix! En sinds het nieuwe album van Avril uit is, ontbreekt Push ook niet meer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat een leuke mix :) Ik loop nu nog hard met zo'n mp3-programma (met goede muziek) maar zodra ik 'zelf' ga lopen, dan kom ik weer even hier terug :)

    BeantwoordenVerwijderen