donderdag 10 maart 2011

FOODIE: Salad Love

Photobucket
Photobucket

Dat ik grote liefde koester voor salades moge nu wel duidelijk worden. Het is niet alleen super makkelijk om een salade te maken, het kan ook heel erg gezond zijn en ik begin een beetje verslaafd te raken aan alle lekkere verse, echte producten die je er in kunt verwerken.

Gisteravond had ik helemaal geen honger, ik had 's middags geluncht bij de Japanner en een hoeveelheid sushi en noodles weggewerkt alsof m'n leven er vanaf hing. 's Avonds hoefde ik alleen voor eten voor mezelf te zorgen, dus niemand die zou gaan jammeren dat een salade geen maaltijd is.

Mijn rucola salade met gerookte zalm, cherrytomaatjes, kastanjechampignons en zowel caesardressing en citrusvinagraitte was goddelijk.

Als heerlijk snackje at ik een salade van gemarineerd zeewier, gewoon kant en klaar gekocht bij de Albert Heijn (te vinden op de visafdeling). Ik vind de smaak van gemarineerd zeewier zo lekker dat ik zeker weet dat ik chocolade voor goed op zou geven als ik heel de dag zeewier zou mogen eten.

En weet je wat nou zo verschrikkelijk fijn is aan zeewier, het is een superfood. Het stimuleert de vetverbranding, het is vochtafdrijvend, onstekingsremmend, ik heb zelfs ergens gelezen dat zeewier er voor zorgt dat je lichaam 75% minder vet opneemt..

Eh hallo, doe mij nog zo'n bakje?! Pretty pretty please

Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Hmmm lekker! Die zeewier salade is nu ook in de aanbieding voor 1,99 zag ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Damn, zeewiersalade bij de AH? Damnit, waarom woon ik niet bij een grote AH in de buurt. Mijne verkoopt dat namelijk niet en ik vind zeewiersalade een van de lekkerste dingen die er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yum yum yum - sea weed is delish! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmh love it.. alleen stiekem vind ik een verse nog steeds wel het lekkerste. Al is die van de Appie niet slecht... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ga ik zeker een keer maken :D

    BeantwoordenVerwijderen