maandag 28 februari 2011

DIARY: Skiing (PART V, Baby it's cold outside)

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Als ik op vakantie ben, dan mag en kan alles, zolang ik er maar van geniet. Ik heb dit weekend mijn eerste nieuwe kledingstuk sinds 20 januari uitgezocht. Het was niet de joker, want dat zou betekenen dat ik zelf m'n portemonnee getrokken heb, maar dat was niet het geval. Een keer per jaar koopt m'n vader een kledingstuk voor me, en ieder jaar is dat weer hetzelfde, een Serfaus-trui. Ik hou van m'n Serfaus-truien. Er is niets wat zo lekker zit en tegelijkertijd zo warm is. Als ik iets minder om mode zou geven en ik wat meer zou houden van continuïteit, dan zou ik 's winters iedere dag een legging met een lang wit shirt, UGGS en een Serfaus-trui dragen. Serieus.

Gister heeft het die ganze tag gesneeuwd en ook vandaag ziet het er weer naar uit dat er veel sneeuw zal gaan vallen. Jammer, want ik ben niet zo van de sneeuw in de lucht. Sneeuw moet op de bergen liggen en moet gewoon 's nachts vallen. Ik heb een verschrikkelijke hekel aan mutsen. Vraag me niet waarom, maar ik ben er gewoon niet van, ze staan me niet. En mijn haar en mutsen is ook al geen combinatie. Ik ben dan ook zo verschrikkelijk eigenwijs dat ik met -10 in een sneeuwstorm zonder muts de berg af ga. En ja dan voelt het wel eens alsof je lijdt aan een voorhoofdholte ontsteking in de ergste vorm. Ben bang dat ik mijn vete met de muts toch snel op zal moeten geven, want denk zo dat dat het skiën een stuk aangenamer zal maken.

Gisteravond at ik een verschrikkelijk ordinaire Hausspiess met patatjes en salade en als dessert dronk/at ik de Wiener Eiskaffee op aanraden van mama. Ik had het eigenlijk niet moeten doen, als ik me een klein beetje aan m'n suikervrije dieet had gehouden, maar zoals ik aan het begin van dit verhaal al zei, op vakantie mag en kan alles, zolang ik er van geniet. En dit was best wel genieten :). Gelukkig!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Op vakantie moet gewoon alles kunnen vind ik, daar is het tenslotte vakantie voor :) Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen