donderdag 27 januari 2011

DIARY: About losing my fashionweek virginity

Photobucket

Vandaag ga ik mijn Fashionweek maagdelijkheid verliezen, eindelijk. Na jaren verlekkeren bij foto's van anderen, mag ik eindelijk zelf een paar shows bezoeken en eh... I'm very excited, obviously!

Vandaag staan SIS by Spijkers & Spijkers en Bas Kosters op het programma, m'n outfit ligt al klaar, de nagels zijn gelakt. De batterij van m'n camera zit voor de zekerheid nog even in de oplader. M'n SDkaartje wordt as we speak leeggemaakt. M'n rode lippenstift wacht angstvallig op het moment dat het mij in een schattig clowntje mag veranderen, m'n business cards zijn er klaar voor. M'n tas is nog wel een grote chaos, evenals mijn kamer na het doorpassen van m'n hele kledingkast.

Maar ik ben er klaar voor. Nu nog hopen dat ik levend aankom, dit keer helemaal alleen met m'n kleine autootje door de spits naar Amsterdam, ik heb wel eens voor minder hete vuren gestaan.

Liefs,

19 opmerkingen:

  1. Tof dat je naar fashionweek gaat! Zo leuk voor je! I'll bet you'll look fabulous ;)

    (Je hebt morgen nog wel tijd voor onze date toch? Kan ik je mooi uithoren over hoe het was, haha!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je eindelijk mag! Ben benieuwd naar je outfit, heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier! Hebben ze je kaarten gestuurd?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk! geniet ervan! een post van je outfit? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel HEEl veel plezier! Post je ook foto's op je blog?

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk!! Ik wou dat ik mee kon :) Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey Annemerel,

    Van bij het begin dat ik je blog begon te volgen, had ik het gevoel dat ik je van ergens kende! Ben jij toevallig ooit op vakantie geweest in Sète, Frankrijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie groen, if you know what i mean. Je verdient het!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben heel erg benieuwd hoe het was!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat leuk! Ben nu al benieuwd naar je blog erover ;) Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen