vrijdag 10 december 2010

Life in Lists

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ik hou van lijstjes. Iedereen die mijn weblog volgt, mij heeft zien studeren of gewoon uberhaupt met mij bekend is, weet dat ik van lijstjes houd. Verlanglijstjes, To Do lijstjes, Eetlijstjes, To NOT Do lijstjes. You name it, ik schrijf ze.

Een paar jaar geleden kocht ik dit boekje bij American Book Center en sindsdien pak ik hem er eens in de zoveel tijd bij. Om te lezen wat voor lijstjes ik vroeger schreef, soms om een lijstje te updaten.

Er staan gĂȘnante dingen in, zoals tienerliefdes uit het verleden, levensvragen die ik nu al lang niet meer zou stellen. Angsten die ik gelukkig heb overwonnen, lievelingsliedjes waarbij ik nu denk 'echt niet!' en uitspraken over gevoelens waarvan ik denk 'uhh.. are you kidding me?'

Het is als een gestructureerd dagboek. Het is alleen jammer dat er geen slotje op zit, want er zijn dus echt pagina's waarvan ik liever niet heb dat ze door anderen ogen dan die van mij gelezen worden.

Liefs,

29 opmerkingen:

  1. Herkenbaar! Ik heb standaard drie lijstjes naast mijn laptop liggen. Nog te kopen kleding, Alibi-schrijvers, boodschappen, studiedingetjes...

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha jouw handschrift is echt precies hetzelfde als die van een vriendinnetje van mij :D.
    Leuk boekje verder, zou ook iets voor mij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk inderdaad, zo'n boekje om je lijstjes bij te houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wauw, leuk idee! Ik houd ook van lijstjes, maakt het leven een stuk overzichtelijker (=

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Ikzelf ben ook altijd gek op lijstjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh leuk! Dat is echt een boekje voor mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt leuk! In welke winkels kan je dat zoal kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke boekje! Perfect voor mensen die van lijstje houden. Ik heb hem zelf ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh geweldig! Ik wil 'm hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. oooh die wil ik hebben!! *pakt haar kerstverlanglijstje erbij*

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk boek, ik heb het een paar jaar geleden gekregen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Meteen op Bol.com besteld, die ga ik voor mezelf onder de kerstboom leggen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lijstjes zijn heerlijk! Ik heb zelf een heel lief voorgedrukt to-do-list blokje, gebruik ik heel vaak! Ik ga dit boekje misschien wel voor kerst vragen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ben ook zo'n lijstjesmens, dus dat boek zou best eens iets voor mij kunnen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ah wat leuk, ik maak soms to do lijstjes, schrappen is heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk zo boekje! Ik maak ook echt altijd lijstjes, werkt makkelijk en overzichtelijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat lijstje met favo boeken had ik geschreven kunnen hebben! =O Zelfs de kinderboeken!! Ik mis alleen nog wel de boeken van Patrick van Rhijn haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat toevallig! Ik heb gisteren net een post geplaatst over dit boekje. Heb ik vd Sint gekregen. Grappig zeg. Volg je al een tijdje namelijk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. :) Ik heb in een ver verleden zulke lijstjes ook gemaakt. En de meest gĂȘnante er uit gescheurd en verbrand. Eeuwig zonde...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik ben ook echt een lijstjes-meisje. Heb nu een app op mijn iPhone waar heel veel lijstjes inkunnen: to-do lijstjes, kadolijstje voor Kerstmis, boeken die ik nog moet lezen, cd's die ik nog moet luisteren... zonder lijstjes kan ik niet functioneren volgens mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. oooh wat een gaaf boekje! die ga ik onthouden

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk hee dat boekje! Ik heb er ook een maar dan net anders. Bij bol.com besteld. Dit is de link:
    http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/my-favorite-notes-voor-vrouwen/1001004006850259/index.html

    Dit is de vrouweneditie en je hebt ook nog voor meisjes, jongens en mannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. http://www.bol.com/nl/p/engelse-boeken/listography/1001004002985417/index.html
    Dit is dezelfde als die van Annemerel op bol.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, echt een boekje voor mij! Hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen