vrijdag 8 oktober 2010

Week 1

Photobucket

Vijf goede, twee slechte dagen. Ik zeg, not bad voor iemand die de laatste weken alleen nog maar slechte dagen had. En dan bedoel ik natuurlijk slecht als in, niet sporten en heel de dag door snacken. Ik heb deze week 30 hele kilometers hardgelopen en heb meer fruit gegeten dan in de afgelopen maand bij elkaar. En ein-de-lijk zijn mijn benen over de spierpijn heen. Na dag een had ik spierpijn, dag twee ging ik weer lopen, had ik dag drie natuurlijk nog meer spierpijn, dag vier was het bijna (let op bijna!) ondraaglijk, maar ik liep door. En nu heb ik dus geen spierpijn meer. Fabulous. Die marathon gaat mij heus wel lukken :) (& I'll have killer legs by the time!)

Verder heb ik deze week fijn geluncht met vriendinnetje Kim in Den Haag en gedineerd met vriendinnetje Laura, ook in Den Haag. Super gezellig! Laura zag ik de afgelopen drie jaar minstens drie keer in de week, omdat we ieder college samen volgde, nu volgt zij een schakeljaar voor een master, en ben ik.. tsja wat ben ik eigenlijk aan het doen. Goed, dat een andere keer. Maar goed, nu had ik Laura dus voor het laatst 1 op 1 gezien tijdens ons reisje naar Barcelona begin juni. Ja dat is heel erg en dat gaat ons ook nooit meer gebeuren. Fuck distance! Hello best friends :)

Ook heb ik deze week al een boek gelezen, heb ik meer dan veertig uur gewerkt, dronk ik op zondagavond net een glas champagne te veel, dronk ik liters groene thee, onthaarde ik mijn bovenlip met als resultaat een brandwond en een net zo dikke snor, ontving ik acht (bestelde) kledingstukken waarvan ik er zes houd (telt niet telt niet, september al besteld!), besloot ik een kasboekje bij te gaan houden, maakte ik voor het eerst mosselen klaar, keek ik Letters to Juliet, ontving ik eindelijk mijn nieuwe OV chipkaart met 40% NS korting en verpestte ik mijn nieuwe Uggs door er een lading frituurvet over heen te gooien.

Mooi begin! Fijn weekend, until next time!

12 opmerkingen:

  1. Haha, die laatste alinea! Grappig kind!

    Liefs, Suusje Q.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jozef, frituurvet over je Uggs, brandwond door snor-verwijdering...en dan nog lachen! You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ai ai ai zonde van je uggs joh!
    Maar als ik je een tip mag geven kun je beter een dag rust nemen als je gaat hardlopen, dus een dag hardlopen en de volgende dag rust. Scheelt je een stuk minder spierpijn en je houdt het langer vol:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha wat een week! Waarom onthaar je je snor? Dan komt het toch juist erger terug, tenzij je het waxt (of is dat fabeltje?).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel zonde van je schoenen, die zijn nu echt helemaal verpest? Niet meer te redden? xx.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. zonde van je uggs. maar klinkt verder als een goede week

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gewerkt op je uggs? Zonde, maar verder een goede week zo te horen. x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Annemerel je laat me ontzettend lachen :')

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha well done! Alleen je uggies :( zonde!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Auw, je Uggs.. dat is wel zuur (of eigenlijk, vet).

    Verder: go jij! Voelt goed zeker? Je inspireert me. :) (maar, ben je niet te hard voor jezelf?)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zonde van je Uggs! Maar voorderest lijkt het me een prima weekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer van je schoenen! Hopelijk is het niet te erg...

    BeantwoordenVerwijderen