zondag 3 oktober 2010

You've got mail

Photobucket

Jaja, het gaat goed met mijn kledingkast verkoop! Heb gister weer vier pakketjes bij het postkantoor afgeleverd en de mailtjes blijven komen! Echt super leuk.

Mijn kast begint steeds leger te raken, maar het verkopen blijft kriebelen. Nu zet ik soms dingen met mijn pijn in mijn hart online en dan denk ik, oh dat wordt misschien toch niet verkocht, maar natuurlijk worden altijd die dingen als eerst verkocht. En dat is maar goed ook, want bij mij hapt het alleen maar stof en hangt het maar, het is natuurlijk veel leuker als mijn jurkjes en dingetjes gewoon gedragen worden.

Stiekem heb ik natuurlijk al mijn verdiende geld alweer uitgegeven bij ASOS & H&M, ik wacht met smart op m'n pakketjes en weet je wat het mooie is, als ik het over een paar maanden weer een aantal keer gedragen heb, kan ik er anderen weer blij mee maken. Eind goed, al goed, toch? Heb ik eindelijk iets gevonden waarmee ik mijn shopverslaving kan rechtvaardigen.

Maar mijn voornemen geldt nog steeds, hooguit twee kledingstukken deze maand. (De dingetjes die ik op de valreep op de laatste dag van september heb besteld horen daar niet bij natuurlijk!)

Willen jullie ook zo'n leuke roze envelop met inhoud? shop.annemerel.com is your friend :)

Liefs,

15 opmerkingen:

  1. Haha vrijwel overal staat verkocht bij, doe je goed :) Het zijn dan ook wel prachtige kleding die je verkoopt, als ik maatje 34 had gehad dan had ik die hele shop van je leeggekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha zeker een goede deal voor jezelf! Een win-win situatie, zegmaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah roze enveloppen, cute <3 Ik heb gisteren ook weer teveel kleren gekocht, of ja, het viel wel mee, maar toch, mijn kast wordt steeds voller. Ik koop alleen maar jasjes maar heb niks om eronder te dragen. Maar heb me gisteren ingehouden, geen jasjes gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey!
    Ik vind je shop echt super leuk! Je hebt een hele leuke smaak en ook nog eens mijn maat :D Had al iets bij je besteld, maar zit nu ff krap bij kas, maar dat komt een andere keer zeker weer goed! Echt een leuk idee, als je toch dingen zat bent, dat je het dan weer kan door verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat pak je het leuk in in dat roze papier <3 Ik ga gauw nog eens op je shopje kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed gedaan, fijn dat jouw kleding een tweede kans krijgt. Dat zou iedereen met een overvolle kleding kast eens moeten doen. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Haha mooi verhaal Annemerel, zo werkt het niet helemaal maar toch ;) <3 asos!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woow hoe kom je aan die leuke enveloppe?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zeker de oplossing! Ik koop alleen meer dan ik verkoop. Sterker nog: verkoop laatste tijd niets!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leukleuk! Die roze envelop is ook leuk haha. Maar ik wil het shirtje wel kopen die je aan hebt op deze foto ;') (of is dat niet hét chanel shirt)?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Angelina of het HET Chanel shirtje is weet ik niet, maar wel 'mijn' Chanel shirtje, goed gezien! is van 5Preview

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt echt een hele leuke online shop, laat het alleen net zo zijn dat ik niet maat S heb... Helaas helaas

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat vind ik ook echt iets voor jou, roze enveloppen ;). Maar je hebt gelijk hoor. Marktplaats (in mijn geval dan) is echt een uitkomst!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die roze enveloppen alleen al zien er leuk uit om te ontvangen!

    Succes met de verkoop (mooie spullen maar helaas niet in mijn maat)

    Groetjes, Renske

    BeantwoordenVerwijderen