zaterdag 16 oktober 2010

Hell to the Glee

Photobucket
Photobucket

Dat ik een zwak heb voor Amerikaanse Televisieseries weet ik (en waarschijnlijk ook jij) al langer dan vandaag. Toch dacht ik, of beter gezegd, hoopte ik, dat dat voor Glee en Hellcats niet zou gelden. Stom natuurlijk, ik had mezelf beter moet kennen, maar...

Wat is er nou zo leuk aan een stelletje losers op de middelbareschool die liedjes zingen? Serieus, daar kon ik me echt geen voorstelling bij maken. Ik kijk liever naar Blair & Serena's met prachtige, inspirerende outfits en New York, en Parijs, en Chuck en Nate en Dan! Maar ik heb ontdekt dat ik het ook helemaal niet erg vind om naar een stelletje mafkezen te kijken en dat die mafkezen eigenlijk helemaal zo maf nog niet zijn. En de liedjes zijn vrolijk en de verhaallijn wordt steeds leuker. Ik noem mezelf liever nog geen Gleak, daarvoor is het nog net iets te vroeg, maar dat is heerlijke afleiding op de hometrainer.

Dan Hellcats, de zoveelste serie over Cheerleaders.. Maar wat zeg ik nou? Ik ken eigenlijk helemaal nog geen serie over Cheerleaders, hooguit een paar films. Hellcats is leuk, de acteurs zijn leuk, het verhaal is leuk, de muziek is leuk, ik kijk met grote ogen naar de kunsten die ze vertonen. Man, vroeger dacht ik dat Cheerleaders een beetje met pompoms liepen te zwaaien en heb ik mezelf op een zwak moment nog wel eens afgevraagd waarom je in Nederland zo weinig Cheerleaders hebt en dat ik dat zelf graag wilde zijn, maar als ik dit zie.. Dat kan ik dus nooit van mijn leven, zelfs niet in een ander leven. 

Maar fijn, we hebben er weer twee kleine serie-verslavingen bij. Moet mezelf houden aan een maximum van een enkele aflevering per dag, maar moet zeggen dat mijn goede voornemen aardig op de proef wordt gesteld. Het is dat ik het druk heb met andere dingen, anders...

Liefs,

16 opmerkingen:

  1. Amerikaanse series zijn nou eenmaal verslavend :) Na een paar mislukte pogingen ben ik nu echt groot fan van Glee. Ik vond het eerste seizoen tot nu toe wel leuker dan het tweede en soms skip ik wel een liedje maar ik ben iedere week weer blij als er een nieuwe aflevering online staat :)

    Same goes for Hellcats. Het verhaal is leuk, ik vind Ashley Tisdale echt adorable, ik weet het alleen nog niet zo met die hoofdrolspeelster. Ik vind haar raar. Beetje vreemd karakter, vreemde houding maar dansen kan ze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Glee is super leuk! Hellcats moet ik ook nog eens gaan kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind glee ook echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Glee is leuk (:
    Hellcats nog niet gezien, maar waar bekijk jij de afleveringen dan? Of download je ze, zo ja bij welk downloadprogramma?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. have to start watching glee.xx

    http://provocativecouture.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet beide dus nog kijken. En Vampire Diaries. Waar haal ik de tijd vandaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Glee :D Ik ben wel een beetje een Gleek, haha! Ik vind het zo'n leuke serie :)
    En Hellcats vind ik ook wel wat hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. OHH i watch these showss!!! :)

    fab blog!

    feel free to visit/comment on my blog, http://www.thefacelessblog.com... and follow me on google friends and bloglovin if u wish!

    wud love to know wot u think!

    keep in touch. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wil altijd heel graag een serie volgen, maar het lukt me nooit langer dan 3 afleveringen omdat ik nooit onthoud op welke dag ze komen en hoe laat. Stom van me.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb geen van beide series nog gekeken, is misschien maar goed ook want moet waarschijnlijk vanaf volgende week elke avond van 6 tot 9 werken:P dus veel tijd blijft er dan niet over!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind Glee leuk!
    Hellcats ga ik eens downloaden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Glee is amaaaaazing. Hoop dat Hellcats snel op tv komt want vind het nooit leuk om serie's op internet te kijken die me echt boeien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waar kijk jij Glee terug, mij lukt het niet via rtlgemist.nl?

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee geweldige series! En Hellcats is erg leuk om naar te kijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Glee ben ik nog steeds niet helemaal kapot van,maar Hellcats heb ik nog nooit gezien!

    BeantwoordenVerwijderen