maandag 6 september 2010

Trip down memory-lane

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ik werd vanmorgen wakker, positiever dan in weken. De zon waakte mij al vroeg, en aangezien mijn vriendje er bij lag alsof hij nog wel uren verder kon slapen ben ik op zoek gegaan naar mijn boek (Last night in Chateau Marmont, door Lauren -Duivel draagt Prada- Weisberger) om vervolgens twee uur in het zonnetje, onder de dekens, naast mijn steeds meer wakker wordende vriendje, te lezen. Heerlijk.

De perfecte start van de dag werd nog even geperfectioneerd door een heerlijk ontbijtje. Scrambled eggs met verse bieslook uit eigen tuin. Hmm..

En toen kwam ik op het fabuleuze idee om een rondje dorp te doen met mijn camera. Foto's te maken van alle dingen waar ik veel tijd heb doorgebracht of die mijn woonplaats maken. De kinderboerderij waar ik vroeger dagelijks kwam om de bokjes en schaapjes brood te voeren, de peuterspeelzaal die ineens zoveel kleiner leek, ik had altijd het gevoel dat de speelplaats net zo groot was als een voetbalveld, in werkelijkheid is het amper groter dan onze postzegel-achtertuin. De kerk op het dorpsplein, de duinen en het strand, de molen waar ik nog bijna dagelijks voorbij rij, en mijn basisschool. Alles lijkt ook spontaan zoveel mooier met dit fijne september weer. Ik begin Monster bijna te waarderen.

Liefs,
Annemerel

13 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke foto's! Ik houd van de herfstige kleur die de blaadjes al krijgen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja het was pracht weer en zijn mooie foto's geworden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Monster! Ken je toevallig Bart/Chris?
    Leuke foto's, aan het strand wonen lijkt me echt heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik vroeg me al af wat het verband was tussen de foto's. Leuk om dit eens te doen!
    Van dit weer word ik ook spontaan vrolijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je zo spontaan op pad bent gegaan. En wat fijn dat je zo positief wakker werd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Populair plaatsje onder de bloggers volgens mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik dacht al: Ik herken een hele hoop dingen. Tot ik ineens het auto wegwijsbord zag :P

    Je zou het bijna gaan waarderen, al vind ik Monster dan toch leuker dan Maasdijk waar ik woonde.. Veel dichter bij het strand :P

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig, ook voor mij een trip down memorylane. Elk plaatje zo bekend. (Heb dan ook tot mijn tiende in Monster gewoond)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. MONSTER!!! :D

    Hahahahaha daar heb ik nog een vage herinnering van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben daar twee maanden geleden geweest! met mijn date, op het strand van Monster!! Herken die molen en het 'paadje' richting strand. Zit daar jouw werk in de buurt? Heb nog gekeken, maar zag het niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie foto's!
    Ik ben nu ook Last Night at Chateau Marmont aan het lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen