donderdag 9 september 2010

Knitted

Photobucket

Was ik de afgelopen jaren echt een jurkjesmeisje, ik ben de afgelopen maanden echt de broek gaan herwaarderen. Wat zit het lekker en wat is het makkelijk! Helemaal deze camelkleurige gebreide broek van ZARA. Heerlijk voor in huis, maar kan naar mijn mening ook best naar de stad gedragen worden, mits chic gecombineerd.

Ik ben deze winter sowieso heel erg ZARA en aardekleuren-minded. Nog wel vaak gecombineerd met zwart (de kleur die ik afgelopen winter eigenlijk alleen maar droeg), maar het is in ieder geval al iets meer kleur. Nude, Camel, Bruin... ik vind het allemaal prachtig.

Welke kleuren kopen jullie vooral voor de winter? En dragen jullie liever jurkjes en rokjes, of zijn jullie meer jeans en broekenmeisjes? Hebben jullie al iets gekocht voor de winter waar je stapel verliefd op bent?

Liefs,
Annemerel

What I'm wearing: Fillipa K Blazer, Supertrash Top, ZARA knitted pants, Primark tas, Fillipa K Wedges, Carrera zonnebril, sieraden Tiffany's & ILFN

17 opmerkingen:

  1. Love it! Geweldige outfit zo bij elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the blazer,
    vind de kleur schoenen niet zo mooi bij de kleur broek passen, maar dat maakt niet zo veel uit.

    Ikzelf ben echt een jurkenmeisje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kleding ziet er erg leuk uit!
    Zelf ben ik toch meer van de jeans, omdat jurkjes bij mij vrijwel altijd te kort vallen. Best jammer, want ik vind jurkjes erg leuk;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de broek niet zo mooi eigenlijk. Maar zo in het geheel past het wel bij jouw stijl ;).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeh wat leuk! Ik ben alleen niet zo'n fan van de schoenen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind de broek erg leuk! Ik geloof graag dat ie heerlijk zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de broek niet mooi. Is mijn stijl totaal niet ;)

    En ik ben een broekenmens. Spijkerbroeken vooral. Ik draag alleen maar broeken. Jurkjes en rokjes heb ik bijna niet. Ik kan niet overweg met rokjes.
    Zelfde geldt voor hakken: geef mij maar ballerina's en Allstars

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je broek leuk! Ik ben vooral een broekenmeisje maar sinds ik me benen laat laseren vind ik het ook fijn om jurkjes te dragen. Om de een of andere reden koop ik in de winter graag donker blauw, bruin, grijs en zwart. Als ik het zo bekijk best deprimerend..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat je leuk, erg leuk is! Ik ben allebei, het liefst draag ik jurkjes, maar die heb ik niet zo veel, dus ga toch vaak voor de broek.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow die broek lijkt me super comfi en ziet er ook nog eens best netjes uit!
    ik ben meer een jeansmeisje. Voel me altijd ongemakkelijk in rokjes/jurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind de broek echt niks, maar de rest ziet er leuk uit :D
    Ik loop bijna altijd in jeans. Zit zo lekker en in jurkjes/rokjes voel ik me nooit zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liefde voor jeans! =) En daarbij bruin, zwart, donkerblauw, donkerpaars etc ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik draag áltijd alleen maar broeken, zelden rokjes en al helemaal nooit jurkjes. Terwijl die misschien heel leuk zouden staan.
    Je staat trouwens heel leuk op de foto linksboven!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke combinatie! De tas is helemaal kick. I love Zara tooooo!!!

    Hm, ik draag gewoon waar ik zin in heb! Het ene moment ben ik verslaafd aan meer meisjes-achtige look, jurkjes, rokjes, roesjes ecc. Het andere moment meer rock-stoer jeans, zwarte nagellak and so on...je weet het bij mij nooit..!

    Btw, zo te zien is in NL het weer nog heerlijk! Hier begint het al echt koud te worden (naar mijn mening, maar ik heb het zowiezo altijd koud)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik was een broekenmeisje maar ik word steeds meer een jurkenmeisje! Ik houd wel van felle vrolijke kleurtjes, zelfs een beetje in de winter :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. looove je broek! en ja... eigenlijk draag ik van alles en nog wat!

    BeantwoordenVerwijderen