donderdag 1 juli 2010

Ready to Relax

Photobucket

Photobucket

Toen ik vorige week vrijdag klaar was met mijn laatste tentamen (en mijn docent bij het inleveren vertelde dat ik voor dit vak eigenlijk niet eens meer kon falen) vond ik het tijd om op zoek te gaan naar een cadeautje voor mezelf. Al tijden wil ik een broekje van Ilja Visser's Ready To Fish collectie, ze zien er gewoon zo ontzettend relaxt uit als in.. relaxte look, relaxte fitting. Dus ik ging op zoek naar de Ready To Fish concept store in de Amsterdamse Prinsenstraat. Het nummer wist ik niet, maar ik vertrouwde erop dat ik de winkel vanzelf wel tegen zou komen.

En mijn eigen vertrouwen werd gelukkig niet beschaamd. De Ready To Fish concept store is in één woord prachtig. Je vindt er naast de relaxte broekjes en andere mooie kleding ook luchtjes, de hipste gadgets en design meubels. Echt heerlijk om rond te snuffelen. Super lieve meisjes in de winkel ook. Ik kreeg een lekker kopje thee en ik werd echt uitstekend geholpen. Toen ik voor de vijfmiljoenste keer vroeg of ik echt de juiste maat droeg begonnen ze niet eens te zuchten! Het allermooiste van dit verhaal is dat alle kleding voor de halve prijs werd verkocht. Het broekje waar mijn spontaan verliefde oog op viel kon ik dan ook voor maar iets meer dan honderd euro meenemen.

Inmiddels heb ik het broekje bijna een week in mijn bezit en ieder vrij moment dat ik niet in bikini of nachtkledij doorbreng, spendeer ik met mijn Ilja Visser broekje.

Op de foto draag ik verder: Pumps van H&M, Top van Marc by Marc Jacobs, Zonnebril van Carrera en katoenen tasje van Ready To Fish.

18 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige broek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige outfit, echt super leuk!:D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, hij staat je super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige broek! Ik heb op blogs wel eens foto's gezien van die winkel en het ziet er inderdaad heel verzorgd en leuk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel gaaf! Zoiets zou mij echt niet staan maar bij anderen vind ik het zó leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je ziet er leuk uit!
    Toffe blog heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke broek! die schoenen wilde ik ook erg graag, maar nooit meer weten te scoren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuuk! Ik vind je hele outfit ook echt supertof.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel leuk broekje! ziet er echt super chill uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben verliefd, wat een ontzettend mooie broek! (En die schoenen!)

    BeantwoordenVerwijderen