zondag 28 februari 2010

Honies I'm Home

Ik ben net 24 uur thuis en ben het vakantiegevoel nu alweer volledig kwijt. Het was echt een heerlijke week, echt ik heb zo genoten. Ja die netelroos die ik een paar dagen had was klote, de nachtelijke avonturen op de WC waarmee de netelroos gepaard ging was ook absoluut geen hoogtepunt, maar wat is skiƫn toch ongelooflijk gaaf! Die snelheid, dat gevoel, van de wind door je haren en gewoon kei hard naar beneden roetsen. Eigenlijk is dat voor mij best wel ultiem :)

Maar goed nu ben ik na een elf uur durende autorit toch echt alweer meer dan een dag thuis. Een volle dag waarin ik een paar hoofdstukken over de moderne Duitse geschiedenis heb gelezen, drie scriptie-opdrachten heb gemaakt en ein-de-lijk weer geknuffeld heb met mijn vriendje (die ik de afgelopen week stiekem toch wel een beetje gemist had!). 

Ja ik ben dus echt weer thuis en ik voel me nu er toch al wel weer wat beter bij. Gisteravond, toen ik nog aan de scriptie-opdrachten moest beginnen zag ik het even helemaal niet meer zitten. Ik moest bijna overgeven bij het idee wat ik allemaal nog moest doen, maar vanmorgen vroeg zette ik de knop maar even om. Hallo, de kaboutertjes gaan echt mijn scriptie niet schrijven, volgens mij moest ik dat toch echt zelf gewoon gaan doen en met zo'n dramatische instelling wordt het natuurlijk nooit wat. 

Dus vandaag heb ik van half tien 's ochtends tot half zeven 's avonds aan een stuk door geschreven. Mijn scriptie is tot nu toe echt nog geen pareltje, maar het is ook nog geen laatste versie natuurlijk en ik heb sinds vanmiddag toch alweer een stuk meer hoop op een voorspoedige afloop. 

Morgen geen stress dus, opdrachtjes uitprinten, nog wat hoofdstukjes van mijn geschiedenis boek lezen en hopelijk met een zonnetje weer eens een rondje hardlopen, would be nice. En dan mogen we dinsdag weer gaan stressen; colleges & restaurantweek! We zitten lekker vol, dus ik mag deze week weer vijf dagen komen werken! En het allermooiste.. ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er morgen begonnen wordt aan de opbouw van de strandtent! Echt ik kan niet wachten op mooie lente/zomeravonden op het strand! Helemaal niet stressen dus, gewoon genieten en kei hard werken. 

Liefs!

3 opmerkingen:

  1. Dat is wel een tegenvaller zeg, als je weer meteen zo hard aan de slag moet! Gelukkig pak je het goed op. Succes met je drukke week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt allemaal wel goed zeg en wat een weelde om op wintersport te gaan, erg mooi.
    Het school gebeuren zal heus goed komen en gewoon doen.
    En strand, zee, zon en warmte klinkt goed, wanneer?.
    Groet Rinus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zo van je vakantie hebt genoten.
    Trouwens heel goed van je dat je meteen aan je scriptie bent gaan zitten en gaan schrijven, zo komt er tenminste schot in de zaak.
    Succes met werken deze week en geniet er ook een beetje van!

    BeantwoordenVerwijderen